Jeg elsker den måde, du hader mig


Jeg elsker den måde, du hader mig.
I love the way you hate me.
Jag älskar hur du hatar mig.
私はあなたが私を憎むように愛して.
Benden nefret seviyorum.

Jag fattar inte varför det blir grå bakgrund när jag skriver?

Men aja, här kommer lite insperation:

Twiggy Tee from Made by Me!
Jag älskar hennes kläder och håret är helt fantastiskt, precis som Jennys, det är AWSOME! :)

Skit söt! <3

Tillbaka till inspiration:

Hoodiescarf from Reserved, White Cardigan from Cropp Town, Black Dress from Newyorker, Studded Bag from House
Love this outfit! <3

Vintage Bowler Hat, Forever21 Oversized Shirt, Zara Pleated Pants, Brogues
Söt! :) Snygga byxor.

Christian Louboutin Black Shoes, Balenciaga Black, Leather ShortsVintage Dress, River Island Velvet Shoes
Snygga outfits från två olika! :D

H&M Jeans, H&M Sweater, Primark Oxfords, Charity Shop Bag
Simpel och bekväm! :)


Snyggt jobbat babe! :D


(awsome hår) söt topp! :D

Chapel' Necklace from http://www.houseofchapel.com/




Gumman, du lyckas bra :)

Shirt http://www.motedronningen.com/
Cute, om jag börjar med dagens outift ska jag ha med en ballong varje gång om jag finner nåra :) Vet ej varför, men jag älskar ballonger! :D

Sunglasses from Ebay, Blouse from Charity Shop, Skirt from Tk Maxx, Wedges from New Look
Liknar lady gaga?

Beige Color Bag from MangoVintage Black Bubble Dress from www.vintagemavens.com, Vintage Leopard Belt, Hand Made Wishbone Necklace
Två olika tjej, med stil! :D



Nice,nice,nice, love the head band! :D

Vests from Made by Myself

Hat from Bikbok, Shirt from Bikbok, Alexa Bag Lookalike, Boots from Dinsko
14 år från Svergie! :)


Ni får ha det så bra, och jag hoppas att ni kan härma outfitsen och lyckas bra! :)
Puss! :D













Kommentarer
Postat av: Jenny

OJOJOJ vilken charmig bild på mig.... Du hittade ingen finare som inte är tagen med webcam? :P

2010-10-25 @ 12:04:46
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0