Photoshop

Jag försöker göra lite i photoshop, och lära mig hur man fixar saker, jag tänkte lägga upp lite före och efter bilder och så får ni se vad ni tycker.

Före:





Vad jag har gjort:
Jag har tagit bort födelsemärken på halsen och på kinden.
Jag har gett henne större och vitare ögon.
Jag lade på ljusblå ögonskugga och lite svartare fransar samt rouge på kinderna.
Jag gjorde hennes hår lite mörkare.
Jag gjorde pannan slätare.
Jag gjorde hennes ögonbryn mörkare.

Före:




Jag har tagit bort födelsemärken.
Jag har gjort ett hårdare smink runt ögonen och rouge på kinderna.
Jag har vitat upp ögona lite och ögon pupillen svartare.
Jag har färgat håret mörkare med Blonda slingor.
Jag har gjort "vita tänder" effekten på henne.
Jag har gjort hennes ögonbryn lite mörkare.


Hoppas det blev bra,
kram kram!

// Olivia









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0