Har klippt meej!

För att se resultatet av mitt hår, kolla på alivia.blogg.se.
Jag älskar det, jag känner meej fri, och de e gölligt! :D

Jag kommer förmodligen inte att blogga nu när jag ska bort (av privata själ, så ni behöver inte fråga.)

Jag kollar just nu runt lite på youtube för att hitta lite videos, óch jag hittade denna. För jag har hört att många inte kan göra inbakade flätor, vilket är JÄTTE lätt, så titta:






lycka till! 
Jag har hittat massor av bra videos, men vissa frisyrer vill jag hålla för meej själv, haha! :D i´m soo mean.

Nu ska jag kolla på en sesong av topmodel. Det är ju bara så roligt och se, och deras foto idéer är såå awsome, jag får inspiration. (ni vet väl att jag älskar att fota)


Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0