Håller med Bea

Hej alla läsare, vad roligt att ni kikar förbi idag igen, och kommer att göra! :)
Sitter just nu och lysnnar på musik på youtube och ska skriva lite på denna underbara blogg.

Igår kom min Frida tidning, och i den har dom någonting som kallas min outfit eller nåt sånt, och då var det en tjej som hade skickat in, och hennes svarta byxor var bara amazing, och köpta på cubus.
Men dom finns inte på nätet. SUR! :(

Jag håller med Bea om att H&Ms höst kläder är AWSOME! :D Jag älskar alltid det hmet som ligger i stan på drottninggatan, efter första gatan. :)

Tänkte visa lite av det jag tycker är snyggt:

MEN DAME, jag tappade bort mina kollage, sorry, då lägger jag upp lite snygga frisyrer(enligt meej) istället, hahah! :D Jag är så klumpig! :§

Brittany flickinger är så snygg och fin! :D
 visste ni att lauren conrad egentligen har kort hår, hon klippte av sig för att hon trodde att det skulle passa, men ångrade sig och skaffade löshår.

Nu ska jag sjunga lite, och föresten, min pappas kompis kanske har en gitarr som jag ska få, awsome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0